Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Γι' αυτούς που καρβέλια ονειρεύονται........



    Περπατώντας ενα βραδυ στην Αγίου Δημητρίου, εντύπωση μου προκάλεσε ένα πε'ι'νιρλί γίγας που φιγουράριζε στη βιτρίνα ενός αρτοποιείου.....Χωρίς να σκεφτώ και πολύ είπα με το μυαλό μου ''δεν  μπορεί, θα πρόκειται για κατασκευαστικό λάθος κάποιου μαθητευόμενου αρτοποιού'' και προσπέρασα.......
    Την επόμενη φορά που ο δρόμος μου περνούσε πάλι απο εκεί, και επειδή η περιέργεια δεν σκοτώνει μόνο γάτες, δεν άντεξα και μπήκα να ρωτήσω.....''τόσο μεγάλα τα πλάθετε κατα λάθος ή επίτηδες;;'' ρώτησα το κατάστημα....''Συνήθως επίτηδες αλλά που και πού μας ξεφεύγει κανένα, και κατα λάθος βγαίνει μεγαλύτερο'', μου απάντησε χαμογελώντας ο υπάλληλος...



  Βασικά θα έλεγα πως όλα τα προ'ι'όντα κινούνται σε μορφή γίγας......τυρόπιτες, τσουρέκια, τεράστια φραντζολοσάντου'ι'τς κτλ.......με το πε'ι'νιρλί των 36 cm  να κυριαρχεί φυσικά.....





    Η εκπληξή μου συμπληρώθηκε μόλις πήγα να πληρώσω στο ταμείο.......''τι χρωστάω;;;;''.......''1,70'' μου απάντησε και πραγματικά έλεγε αλήθεια......

    Νομίζω πως ο ''Φούρνος του Λάμπρου'' αποτελεί μακράν την καλύτερη επιλογή (από φαστφουντάδικα, σαντουιτσάδικα κτλ) για ένα ποιοτικό, οικονομικό και μέχρι σκασμού (κυριολεκτικά) γρήγορο φαγητό.....

    Ιδανική λύση και για τους πεινασμένους ξενύχτηδες αφού ο φούρνος λειτουργεί 24ωρο....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου